Programma Pinkpop 2008

Tot nu toe bevestigd:

Metallica - Foo Fighters - Rage Against The Machine - Counting Crows - Kaiser Chiefs - Flogging Molly - Chris Cornell - Alter Bridge - Alanis Morissette - Stereophonics - Jonathan Davis - Voicst - Editors - Cavalera Conspiracy - Racoon - Moke - Porcupine Tree - Groove Armada - Justice - Eagles Of Death - Amy MacDonals - Blood Red Shoes - Ait Traffic - Bad Religion - The Verve - KT Tunstall - Incubus - Patrick Watson - Kate Nash - Pete Murray - Saybia - Roisin Murphy - The Hives - Serj Tankian - The Wombats - Queens Of The Stone Age - Fiction Plane - Gavin Degraw - SAT2D

Over Pinkpop 2008

Nieuws, geruchten, bandinfo, muziekagenda, nieuwe- en oude videoclips en nog veel meer! Vanaf 10 jan. is er voor elke muziekliefhebber alle informatie over Pinkpop gebundeld op één website: Pinkpop 2008

Pinkpop wordt dit jaar alweer voor de 39ste keer gehouden in Nederland. Op het terrein van Megaland te Landgraaf zal Pinkpop plaats bieden aan 60.000 bezoekers die op 30, 31 mei en 1 juni weer kunnen genieten van ongeveer 40 bands.

De kaarten bedragen dit jaar 129 euro per stuk incl. drie dagen entreé op de campings en zijn vanaf 16 februari verkrijgbaar.

Maar, Pinkpop 2008 is meer dan alleen maar het festival. Pinkpop 2008 is een community waarin iedereen zijn eige bijdrage kan geven aan alles wat muziekgerelateerd is.

Ga jij graag naar Pinkpop, festivals, of hou jij gewoon veel van muziek en ben je nieuwsgierig?

Kijk dan regelmatig op deze website!

Het Pinkpop 2008 forum

Het Pinkpop 2008 forum is meer dan alleen maar het festival. Het Pinkpop 2008 forum is een community waarin iedereen zijn eige bijdrage kan geven aan alles wat muziekgerelateerd is.

Klik hier om naar het forum te gaan.

maandag 14 januari 2008

Welke camping krijgt jouw voorkeur?

Elk jaar proberen alle enthausiaste festivalgangers vroeg naar Landgraaf af te reizen om hun beste plek te veroveren op een van de drie campings, genaamd A, B en C, die Pinkpop te bieden heeft. Welke Camping krijgt jouw voorkeur en waarom? Laat hier je menig achter!


Camping A Pinkpop 2006 Camping B Pinkpop 2006
Camping C Pinkpop 2006

18 opmerkingen:

Mr. Pinkpop zei

Ik geef de voorkeur aan Camping B. Helaas ligt het wat verder van het festivalterrein af. Maar om 23.00 kan ik nog niet stoppen en feest ik maar al te graag verder in de grote tent op Camping B!

Passoaboy zei

Ik aan A, het is EN lkkr dicht naast het terrein EN giel beelen haalt er onzin uit EN de sporthal is daar met dj's EN feesttenten EN ga zo maar door :P

Anoniem zei

zeker camping B to the bone, lekkr het hele weekend feest. als je wat bier/wiskeycola op heb merk je de afstand toch niet meer

Anoniem zei

ik geef ook de voorkeur aan camping B omdat ik net als Mr. pinkpop niet snel zin heb om teb stoppen met feesten. vorig jaar was het erg geslaagd om na de optredens nog even een biertje 0f 2 of 3 te gaan drinken in de grote feestent.

Anoniem zei

Ik sta al 16x op A en komend jaar word de 17e keer.

Anoniem zei

Camping A, daar staat we altijd met iedereen uit 045 en omgeving.

Anoniem zei

Camp A: mooi dicht bij, errug gezellig en vanalles te beleven; de hal s avonds en de film dichtbij.

Anoniem zei

Ik ben er nog nooit geweest, maar gezien mijn leeftijd (15) is het maybe beter als ik niet tot 4 uur doorfeest elke avond, tenzij ik dood wil zijn na 't weekend ^^
Camping C is in dat geval toch de beste uitkomst? Het verst verwijderd van 't festivalterrein maar wel het rustigst?

Anoniem zei

Ik ben er nog nooit geweest, maar gezien mijn leeftijd (15) is het maybe beter als ik niet tot 4 uur doorfeest elke avond, tenzij ik dood wil zijn na 't weekend ^^
Camping C is in dat geval toch de beste uitkomst? Het verst verwijderd van 't festivalterrein maar wel het rustigst?

Anoniem zei

Regel de pegel camping B!

Anoniem zei

Man man, geen weekendticket kunne bemachtigen... Zou het lukken om op een camping te komen zonder weekendticket?

Anoniem zei

nee maar op marktplaats zul je er nog wel kunnen vinden koop ze alleen niet over zonder orginele bon.. anywayz b side is the best... hopelijk alleen wel beter weer met t wandelen dit jaar :P

rmi zei

WIj gaan zondag middag uurtje of 2 weg. Iemand belangstelling voor zondag kaarten (plus camping!)

rmi zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Hoe snel zitten die campings gemiddeld vol? (er is om 3 uur vast geen plaats meer op camping A) :(

Unknown zei

Cker wel Camping B!
ff feestje bouwen met The Opposites
en Kubus & PangPang ;)

Anoniem zei

er is een 40ste band bij from first to last!!


ik weet niet wat het beste is maar ik vind a en b wel leuk

a omdat het lekker digtbij is

en b omdat de feesttent er staat
negatief punt aan b is dat de camping terrein uit heuvels bestaan met dalletjes..

Anoniem zei

welke camping is de eerste die je ziet als je van het station komt? waarheen rijden de bussen?

sorry for my bad dutch ;)