Programma Pinkpop 2008

Tot nu toe bevestigd:

Metallica - Foo Fighters - Rage Against The Machine - Counting Crows - Kaiser Chiefs - Flogging Molly - Chris Cornell - Alter Bridge - Alanis Morissette - Stereophonics - Jonathan Davis - Voicst - Editors - Cavalera Conspiracy - Racoon - Moke - Porcupine Tree - Groove Armada - Justice - Eagles Of Death - Amy MacDonals - Blood Red Shoes - Ait Traffic - Bad Religion - The Verve - KT Tunstall - Incubus - Patrick Watson - Kate Nash - Pete Murray - Saybia - Roisin Murphy - The Hives - Serj Tankian - The Wombats - Queens Of The Stone Age - Fiction Plane - Gavin Degraw - SAT2D

Over Pinkpop 2008

Nieuws, geruchten, bandinfo, muziekagenda, nieuwe- en oude videoclips en nog veel meer! Vanaf 10 jan. is er voor elke muziekliefhebber alle informatie over Pinkpop gebundeld op één website: Pinkpop 2008

Pinkpop wordt dit jaar alweer voor de 39ste keer gehouden in Nederland. Op het terrein van Megaland te Landgraaf zal Pinkpop plaats bieden aan 60.000 bezoekers die op 30, 31 mei en 1 juni weer kunnen genieten van ongeveer 40 bands.

De kaarten bedragen dit jaar 129 euro per stuk incl. drie dagen entreé op de campings en zijn vanaf 16 februari verkrijgbaar.

Maar, Pinkpop 2008 is meer dan alleen maar het festival. Pinkpop 2008 is een community waarin iedereen zijn eige bijdrage kan geven aan alles wat muziekgerelateerd is.

Ga jij graag naar Pinkpop, festivals, of hou jij gewoon veel van muziek en ben je nieuwsgierig?

Kijk dan regelmatig op deze website!

Het Pinkpop 2008 forum

Het Pinkpop 2008 forum is meer dan alleen maar het festival. Het Pinkpop 2008 forum is een community waarin iedereen zijn eige bijdrage kan geven aan alles wat muziekgerelateerd is.

Klik hier om naar het forum te gaan.

donderdag 14 februari 2008

Wie vult de gaten in de line-up van Pinkpop 2008?

Nu het programma grotendeels gisteren bekend is geworden zijn de meningen uiteraard verdeeld. Echter zijn er nog acht acts die zullen volgen. Zoals er eerder vermeld was, wacht de organisatie van vier van die acht acts nog op een bevestiging. Deze zullen waarschijnlijk ook snel bekend worden gemaakt.

In een interview voor 3voor12 wordt het volgende vermeld:

Eén naam ontbreekt nog op de vrijdag. Smeets wilde die nog niet onthullen, maar beloofde een grote man, bekend van een grote band uit het verleden. De polls zijn geopend, 3VOOR12 zet zijn geld in op Ozzy Osbourne. Voor zaterdag houdt Smeets nog drie namen geheim, voor de zondag vier.

Welke acts zullen volgens jou nog het programma van Pinkpop 2008 vullen?

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik gok op Disturbed voor zondag en Paramore op zaterdag of zondag. Ozzy is altijd welkom :D

Anoniem zei

Voor de vrijdag gok ik op Chris Cornell. Van Soundgarden en Audioslave hoewel die misschien niet zó groot waren. Robert Plant anders?

Anoniem zei

maak mij niet uit welke band er komt, line-up is toch al geweldig. maar ozzy mag thuis blijven, na vorig jaar hoef ik die niet meer te zien

Anoniem zei

ozzy mag van mij altijd komen
maar denk niet dat die zo goed tot zijn recht komt op de vrijdag na wat er al staat hoop dat hij dan op een anderen dag komt

Anoniem zei

Ik denk voor vrijdag Fish, voor zaterdag Paramore, Depeche Mode, The Prodigy en Paramore. Voor de zondag gok ik Alanis Morrissette, The Offspring en Babyshambles. Gr. Ray

Anoniem zei

Paramore natuurlijk maar 1x!

Anoniem zei

het wordt nou echt eens een keer tijd dat Sonic Youth komt. Maar mijn hoop zal ook dit maal wel weer ijdel zijn. De Japanse band Boris mag ook wel komen.....

Anoniem zei

Ozzy Osbourne? Ik wil Varg Vikernes! Hopelijk krijgt Jan Smeets hem voor Pinkpop tijdelijk uit de gevangenis..

Brabandia.

Anoniem zei

Chris Cornell is de grote man naar hore zeggen.

Anoniem zei

Chris Cornell? Daar ben ik dan weer niet zo van ondersteboven..
Maar ach, dat zou ook wel weer een mooie naam op het lijstje zijn..
Mooi wordt het tog :D

Anoniem zei

waarom geen VOICST?????

Anoniem zei

ik hoop op disturbed, dat zou eg geweldig zijn

Unknown zei

Volgens haar tourdate is ook zij (Nelly Furtado) ook aanwezig tijdens pinkpop.

Anoniem zei

heb je daar een link van ik kan niets vinden hoor.

Anoniem zei

Disturbed staat bevestigd voor Rock am ring.. maken wij dan ook meer kans?? *hoop hoop*

Anoniem zei

als het maar niet ozzy is.

die ouwe mag thuisblijven.
dan krijgen we net als vorig jaar weer van die naakte ouwe mensen op het podium
(oja en zingen kan ie ook niet)

doe mij maar muse
*stille hoop waarvan ik weet dat ie toch niet uitkomt*